سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش متوسطه دوره اول فلاورجان

دشمن شناسی از دیدگاه امیر مؤمنان(علیهالسلام)

از اساسى‏ترین شرایط موفقیت در تمامى عرصه‏ها، شناخت دشمن است. در عرصه طبیعى، آدمى تا آن جا که دشمن را بشناسد و در دفع آن‏ بکوشد به موفقیت دست‏یافته است، ولى همین انسان ضربه‏هاى‏فراوانى از دشمن ناشناخته خود خورده است.

 

ادامه مطلب...

نمونه سئوالات مسابقه علمی دانش آموزی

با سلام نمونه سوالات مسابقه علمی دانش آموزی از طریق لینک های زیر قابل دسترسی است

 

نمونه سئوالات پایه اول                نمونه سوالات پایه دوم                  نمونه سئوالات پایه سوم


هفت راز جهانی افراد خوش شانس!

هفت‌ ‌راز جهانی افراد خوش شانس!
همگی ما افرادی را دیده‌ایم که همیشه خوش‌شانس هستند. این افراد کسانی هستند که همواره موانع را ‌از پیش‌پا برداشته و بسیار کمتر از دیگران ناامید می‌شوند و به نظر می‌رسد که موفقیت، راحت‌تر به سمت ‌آنها می‌آید. گویی موقعیت‌های خوب مرتبا به .....

 

ادامه مطلب...

یکسان سازی کد فلاورجان با اصفهان و تغییر پیش شماره

 همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت نبی اکرم پیامبر رحمت العالمین (ص) وحضرت امام جعفرصادق (ع) و ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح هم کدی شهرستان های استان اصفهان ،طرح حذف کد بین شهری شهرستان فلاورجان (0312) و یکسان سازی آن با کد اصفهان (0311) در ساعت 24 مورخ 19/11/90 اجراء و مشترکین تلفن ثابت شامل 7 شهر و 60 روستای شهرستان از تاریخ 20/11/90 جهت تماس و ارتباط با مشترکین تلفن ثابت در شهر اصفهان و مناطق هم کد با آن نیاز به استفاده از کد بین شهری نخواهند داشت. 

لازم بذکر است طرح برگردان شماره های تلفن همراه شهرستان با مرکز استان در مرحله گذشته ( تیرماه 88 ) و در زمان تغییر منطقه مخابراتی شهرستان از 0335 به 0312 انجام گرفته است.

ضمناً با اجراء طرح مذکور تغییرات در پیش شماره های تلفن مشترکین به شرح جدول ذیل می باشد :  

 


مسابقه رباتیک

دومین دوره مسابقات رباتیک جام استاد طاهر شهرضا ( یادواره معلم شهید سردار سرلشگر حاج ابراهیم همت ) در تاریخ 18 اسفند ماه 1390 به همت پژوهش سرای دانش آموزی استاد طاهر شهرضا برگزار می شود . 

این مسابقات در لیگهای زیر برگزار می شود : 

  1) مسیریاب مقطع دبیرستان

  2) مسیریاب مقطع راهنمائی

  3) امدادگر دانش آموزی

  4) مین یاب

  5)فوتبالیست

 6) جنگجو

کشف استعدادهای درخشان و شکوفایی هرچه بیشتر آن ها و ایجاد علاقه در بین دانش آموزان مستعد و کوشا بی شک جزء اهداف اصلی برگزاری این مسابقات می باشد .

زمان بر گزاری این مسابقات18اسفند ماه 1390 می باشد. و آخرین مهلت ثبت نام 30بهمن ماه 1390

 برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه به آدرس زیر مراجعه نمایید.

http://www.tahercup2012.ir/

دریافت شیوه نامه

http://www.tahercup2012.ir/Download/TaherCup2012_Instructions.pdf


نرم افزار آموزش جغرافی

Seterra (نرم افزار آموزش جغرافی)

seterra (نرم افزار آموزش جغرافی)

Seterra Geography Tutor - Learn World Geography

نرم افزاری مفید و متنوع برای آموزش و یادگیری جغرافیای جهان است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید با مکان، نقشه، پرچم و پایتخت کشورهای جهان در تمام قاره ها آشنا شده و همچنین با محدوده های مختلف از جمله خاور میانه، خاور دور و ... بیشتر آشنا می شوید. 

 

ادامه مطلب...

قدرت بیان

یکی از عوامل سازنده کیفیت بیان و تکلم ، احساسات درونی است . معمولا افرادی که از درون دارای آرامش کافی نبوده و از تحریک پذیری بالا و عصبیت رنج می برند در کیفیت بیان آنها هم نمود خواهد داشت . انها تند تر صحبت می کنند. گاه با حالتی از لکنت حرف می زنند . گاها

 

ادامه مطلب...

کودک شما هم دروغ می گوید؟

  • کودک شما هم دروغ می گوید؟
  • علل شایع دروغگویی در کودکان عبارتست از : ـ دروغگویی کودک ممکن است برای جلب توجه اطرافیان باشد. چنانچه کودکی در خانواده یا مدرسه مورد بی توجهی اطرافیان قرار گیرد، برای نشان دادن خود و جلب توجه آنان ممکن است به گفتن دروغ در زمینه های گوناگون متوسل شود.
  • ادامه مطلب...

    درمان لکنت زبان

    • درمان لکنت زبان کودکان
    • اولین قدم برای بهبود بخشیدن به این شرایط ، حفظ آرامشتان هست و عدم وارد نمودن استرس و اضطراب به فرزندتان. با اینکه علت دقیق لکنت زبان دقیقا مشخص نیست، اما اثبات شده عامل استرس بسیار در شکل گیری و تدوام این مشکل نقش دارد .

    ادامه مطلب...