سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش متوسطه دوره اول فلاورجان

زمان سازماندهی نیرو های متوسطه دوره اول


کلیه واحد های آموزشی  متوسطه دوره ی اول
موضوع :زمان سازماندهی نیرو های متوسطه دوره اول
سلام علیکم 

                پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام ،
به اطلاع مدیران محترم می رساند که سازماندهی دبیران دوره ی متوسطه اول طبق جدول پیوست انجام خواهد شد. مقتضی است مدیران محترم ضمن اطلاع رسانی به موقع  نکات زیر را به دبیران یاد آوری نمایند:
1-حضور شخص همکار یا شخصی که کتبا به عنوان وکیل وی معرفی شده در زمان مقرر برای دریافت ابلاغ و تعیین محل خدمت برای سال تحصیلی 95-94 الزامی است.
2-در صورت عدم حضور همکار یا وکیل وی در روز سازماندهی  تعیین محل خدمت شخص غایب برای سال تحصیلی95-94 بنا به صلاحدید کارشناسی آموزش متوسطه اول انجام خواهد شد و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نیست.
3- پس از دریافت ابلاغ محل خدمت توسط همکار و درج امضاء در دفتر ثبت ابلاغ امکان تغییر،میسر نمی باشد بنا براین همکاران محترم با اطلاعات و دقت کامل نسبت به انتخاب محل خدمت خود اقدام نمایند.
4-همکار محترمی که ابلاغ دریافت نموده موظف است ظرف مدت سه روز از دریافت ابلاغ به آموزشگاه مورد نظر مراجعه و ابلاغ خود را به اطلاع مدیر آموزشگاه برساند.
5-سازماندهی همکارانی که به هر دلیل در برنامه زمانبندی پیوست حضور نداشته اند و نیز نیرو های متوسطه دوم در روز شنبه 31/5/94 خواهد بود.
6- همکارانی که قصد استفاده از مرخصی در ابتدای سال تحصیلی را دارند جهت جلوگیری از بروز مشکلات بعدی در زمان سازماندهی اطلاع دهند.

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/amoozeshrah/c0419e438e9654c6324613def7e72f87.jpg