سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش متوسطه دوره اول فلاورجان

میلاد حضرت مهدی بر همه شیعیان مبارکباد

 

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، سلاله پاک رسالت مبارک باد

 

نیمه شعبان میلاد امام زمان حضرت حجت ،بقیه الله الاعظم مهدی (عج)

 

 - سلام ای انتظــار انتظـــارم                                                      سلام ای رهبر و ای یادگارم

  سلامم بر تو ای فرزند زهرا                                                       سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا


جلسه دبیران خواهر

بسمه تعالی
پس از حمد خدا ودرود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و تبریک اعیاد شعبانیه با احترام همانطور که مستحضر هستید در سال تحصیلی 92-91شاهد تحولی بزرگ در سیستم آموزش و پرورش هستیم پیوستن پایه ششم به دوره ابتدایی تحولی است که انشاا.... در شکو فایی و بالندگی و تعلیم و تربیت صحیح تر سرمایه های این مرز و بوم که دلبندان و فرزندان خودمان هستند تاثیر شگرف و بزرگی خواهد داشت در راستای تبیین سیاستهای وزارت متبوع در خصوص تامین نیروی دوره ابتدایی جلسه ای در روز پنج شنبه مورخ 8/4/91راس ساعت 9 لغایت 11 صبح با حضور کلیه دبیران خانم دوره راهنمایی در سالن اجتماعات مدیریت برگزار می شود .لذا از  دبیران خواهر کلیه رشته ها دعوت می شود که راس ساعت مقرر در این جلسه حضور یابند .

امتیازات

با عرض سلام خدمت همکاران محترم و عرض تبریک ایام فرخنده ماه رجب ؛ به اطلاع همکاران میرساند که به علت تغییر امتیاز همکاران(اضافه شدن امتیاز ساعات ضمن خدمت) و نیز اضافه شدن اسامی همکارانی که در پست معاونت مدارس مشغول خدمت بودند و برای سال آینده به علت افت آمار به آن مدارس معاون تعلق نمی گیرد و  فرم سازماندهی پر کرده اند، تا اطلاع بعدی و درج امتیازات جدید ، قسمت امتیاز همکاران غیر فعال می گردد.


13رجب

اللهم صل و سلم و زد و بارک علی السید المطهر و الامام المظفر و الشجاع الغضنفر , ابی شبیر و شبر , قاسم طوبی و سقر الانزع البطین,الاشجع المتین,الشرف المکین,العالم المبین,الناصر المعین , ولی الدین , الوالی الولی , السید الرضی , الامام الوصی,الحاکم بالنص الجلی , المخلص الصفی,مولی الموحّدین، کهف الزاهدین، ملجأ العابدین، تاج العارفین، امیر‌المؤمنین،الدفون بالغری لیث بنی غالب,مظهر العجائب, مُظهر الغرائب، مفرّق الکتائب،الشهاب الثاقب,الهزبر السالب و نقطه دائرة المطالب , اسد الله الغالب , غالب کل غالب و مطلوب کل طالب , صاحب المفاخر و المناقب , امام المشارق و المغارب , مولانا و مولی الکونین و الثقلین . الامام بالحق ابا الحسنین صلوات الله و سلامه علیه و روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء.الصلوة و السلام علیک و علی آلک یا ابا الحسنین , یا امیر الموءمنین , علی بن ابی طالب , یا اخ الرسول , یا زوج البتول , یا ابا السبطین , یا حجة الله علی خلقه , یا سیدنا و مولانا , انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا فی الدنیا و الآخره , یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله.

 

کعبه یک بار دهان را به سخن وا کرده است

تا بدانیم کلید در این خانه علی ست.

این ایام فرخنده بر همه شیعیان، بخصوص همکاران ارجمند تبریک می گوییم


تغییر امتیاز

به نام خدا

به اطلاع آن دسته از همکاران گرامی که امتیاز بند 17 فرم سازماندهی(دوره های کار آموزی) خود را به طور کامل دریافت نکرده اند می رساند که برای احتساب امتیاز مذکور ،

فقط روز چهارشنبه 17/3/91 با ارایه اصل کلیه  مدارک ضمن خدمت از تاریخ اجرا

یعنی1/7/88 تا کنون به کار شناسی آموزش راهنمایی مراجعه نمایند.با احتساب این امتیازات طبیعتاً امتیازات اعلام شده قبلی تغیراتی خواهد داشت که مجددا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که به دلیل کبود فرصت جهت سازماندهی بعد از این تاریخ امتیاز همکاران به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهد بود.


فصل آزمون

فصل آزمون و محیط مناسب

چه عواملی باعث اضطراب امتحان می‌شود

 

 

 

 

 

 

 

محیط خانواده و مدرسه نباید ارزش‌گذاری دانش‌آموز از طریق نمره را به دانش‌آموز القا کند. برخی از معلمان کسب نمره متوسط توسط دانش‌آموزی را که با علاقه درس می‌خواند بسیار ارزشمندتر از نمرات عالی دانش‌آموزی می‌دانند که از ترس توبیخ شدن در مدرسه و خانه تلاش کند. باید فرهنگ ارجح بودن یادگیری بر کسب نمره در مدارس و خانواده‌ها نهادینه شود.

 

ادامه مطلب...

نمونه سوالات دوره راهنمایی

سوال امتحانی همانگونه که از نامش پیداست می خواهد آموخته های دانش آموزان را محک بزند . بیشتر دانش آموزان موقع نزدیک شدن به تاریخ امتحان به دنبال سوال امتحانی می گردند . از زیر سنگ هم که شده سوال امتحانی مورد نظرشان را پیدا می کنند . ولی آیا این سوال امتحانی استاندارد است . آیا سوال امتحانی مورد نظر درست طرح شده است .

در این قسمت لینک دست یابی به نمونه سئوالات امتحانی دوره راهنمایی  جهت استفاده شما گرامیان قرار داده شده است


نحوه ادامه تحصیل دانش آموزان پایه اول راهنمایی در سال92-91

با امضای رئیس جمهور ورئیس شورای عالی آموزش وپرورش :‌‌ سه مصوبه مهم شورای عالی آموزش وپرورش درراستای تحول بنیادین ابلاغ شد.
در هشتصدوپنجاه وششمین جلسه شورای عالی آموزش وپرورش دردوم اسفندسال90سه مصوبه مهم در راستای تحول بنیادین آموزش وپرورش ابلاغ شد. :‌‌

 

(در این بخش فقط قسمت مربوط به ادامه تحصیل دانش آموزان دوره راهنمایی درج گردیده است)

 

 

ادامه مطلب...