سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش متوسطه دوره اول فلاورجان

کلاس موضوعی

کلاس موضوعی چیست؟

در یک کلاس موضوعی کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می گیرد تا معلم بتواند با کمک این امکانات ضمن تدریس تئوری مفاهیم کتاب های درسی ، با انجام کار عملی به انتقال مفاهیم و یادگیری بیشتردانش آموزان کمک کند .

این مدارس بصورت کلاسهای موضوعی اداره می شود یعنی برای هر درس، کلاس مخصوصی درنظر گرفته شده و باتوجه به برنامه درسی ، هر ساعت در یک کلاس هستید. در هر کلاس جای نشستن هردانش آموز مشخص است بنابراین بلافاصله بعداز زنگ خوردن وسایلش را برمی دارد و به کلاس موردنظر می­ رود، وسایلش را در جای مخصوص خودش قرار می دهد و کلاس را برای استراحت ترک می نماید. تزئینات و رنگ دیوار و نیمکتها باتوجه به شرایط درس هر کلاس طراحی شده است. دربعضی از کلاسها لازم است گروه درسی با هم در یک جا بنشینند. در هر کلاس کمدی قرار داده شده که به کمک همه ی آن ها با ساخت وسایل کمک آموزشی مربوط به درس تزیین می شود.

البته وسایلی که به صورت اختراع و ابتکار جالب توجه ساخته شود در کمد مخصوص دیگری که در سالن مدرسه قرار دارد، گذاشته می شود و از امتیازات ویژه ای برخوردار می شوید پس همیشه خلاقیت خود را به کار می بندند تا بهترین وسایل را بسازند.


13 آبان

 

 13 آبان

سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ ایران است. تبعید امام خمینی به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358. سه رویداد متفاوت بودند، ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند. هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می‌شود.
 

یوم الله 13 آبان را به همه همکاران تبریک می گوییم.


ثبت نام دوره های فراگیر

ثبت‌نام آزمون فراگیر دوره‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور از روز چهارشنبه چهارم آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و تا 11 آبان ماه نیز ادامه دارد. آزمون فراگیر دوره کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) در 23 دی ماه 90 برگزار می شود.
در هر کد رشته محل دوره کارشناسی ارشد در شیوه آموزش پژوهش 15 نفر، آموزش محور (بدون پایان نامه) 15 نفر و در آموزش محور مجازی 10 نفر پذیرفته می شوند.

امسال برای اولین بار است که در کلیه رشته های مقطع ارشد فراگیر دانشجوی مجازی پیام نور نیز پذیرش می شود

دانلود رایگان دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 90

دانلود رایگان دفترچه کارشناسی ناپیوسته فراگیر پیام نور 90

اسامی موسسات مجاز برگزار کننده دوره های آمادگی فراگیر پیام نور

تلفن تماس جهت ثبت نام دوره های آمادگی فراگیر پیام نور : 7 - 22886446


معلم

هدیه باغبان به آینده، باغی است که پرورش داده است؛ یک نویسنده کتاب هایش را برای نسل آینده به جا می گذارد و یک نقاش، نقاشی هایش را و یک معلم،زندگی اش را در افکار و اعمال شاگردانش، ادامه می دهد. این نتیجه زندگی و سهم کوچک ولی فناناپذیر وی است.


دانش آموزان مشکل دار و چگونگی برخورد با آنها

مقدمه

اساس وجودی همه ی موجودات عالم بر تحول و تغییر نهاده شده است . انسان نیز در تمام دوران زندگی خود دست خوش تغییرات مداوم است و دوره ی کودکی از مهمترین این دوران به شمار می رود .

تمامی روانشناسان و صاحب نظران در این مورد توافق دارند که دوره ی کودکی در تعیین و شکل یافتن رفتار ، رشد شخصیت و منش آینده ی کودک دارای اهمیت بسزایی است . این دوره را بین سنین شش تا یازده سالگی می دانند که سنین حضور کودک در دبستان است . با وجود آنکه مدرسه نیز قسمتی از جامعه و از عوامل تاثیر گذار بر رشد روانی کودکان محسوب می گردد ، اما در شرایطی نقش آن از خانواده مهمتر و آشکار تر می نماید . مدرسه به عنوان مهمترین مرکز پرورش کودکان و در آن معلم به عنوان تنها فردی که می توان نفوذی همچون والدین برای او قائل شد . در این دوره بر اثر حضور والدین معلم و اطرافیان رفتارهای روانی و اجتماعی کودکان شکل می گیرد و ارکان و پایه های اصلی شخصیت انسان بالغ تکوّن می یابد . بدون شک آنچه در دوره ی کودکی برای انسان رخ می دهد نتایج و حاصل آن در بزرگسالی به دست خواهد آمد .

ادامه مطلب...

بهداشت روانی مدرسه

بهداشت روانی مدرسه

مقدمه


مدرسه و محیطهای آموزشی کانون توجه صاحبنظران سلامت روان هستند. از این رو که این محیط با گروههای سنی که به عنوان گروههای حساس شناخته می‌شوند سروکار دارند. علاوه بر اینکه سنین دبستان و راهنمایی و دبیرستان به عنوان سنینی شناخته می‌شوند که پایه ریزی شخصیت افراد در بزرگسالی در این سنین روی می‌دهد.

ادامه مطلب...